پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3275
-
الف
+

دوسالانه «سرو نقره ای» افتتاح شد

پنجمین دوسالانه «سرو نقره ای» افتتاح شد.

پنجمین دوسالانه «سرو نقره ای» اول دی ماه افتتاح شد.

به گزارش آی فیلم و به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران،  پنجمین دوسالانه «سرو نقره ای» روز جمعه اول دی ماه با یادی از مرتضی ممیز و با حضور عوامل برگزارکننده این رویداد در خانه هنرمندان ایران افتتاح شد.

در این دوره از دو سالانه سرو نقره ای  ۲۲۶ اثر به نمایش گذاشته شده است و این رویداد ۱۲ بخش دارد که در این دوره ۲۲۶ عضو با ارسال بیش از ۵۰۰ اثر شرکت کرده‌اند.

 جمعه هشتم دی‌ماه بخش جنبی «سرو نقره‌ای» در گالری سلام در سام سنتر افتتاح خواهد شد و این نمایشگاه دربرگیرنده تعدادی از پرده‌های سر در سینمای ایران است. تمام این پرده‌های سر در سینما اصل هستند و علی بختیاری نمایشگاه‌گردانی این بخش را برعهده داشته است.

همچنین مراسم اختتامیه «سرو نقره‌ای» و رونمایی از کتاب «سرو نقره‌ای» ساعت ۱۷ تا ۱۹ جمعه ۱۵ دی‌ماه در موزه هنرهای معاصر برگزار خواهد شد. همچنین در ایام برپایی نمایشگاه «سرو نقره‌ای» دو نشست تخصصی در روزهای سوم و دهم در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

در «سرو نقره‌ای» پنجم، ۲۲۶ طراح با ۵۵۲ اثر شرکت کرده‌اند که این آثار در ۱۲ بخش در فضای نمایشگاهی خانه هنرمندان ایران در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.

پنجمین دوسالانه «سرو نقره‌ای» تا ۱۲ دی‌ماه در تمام فضای نمایشگاهی خانه هنرمندان ایران ادامه خواهد داشت و مراسم اختتامیه این رویداد نیز از ساعت ۱۷ روز ۱۵ دی ماه در موزه هنرهای معاصر برگزار خواهد شد.

 

غ.ن / ص.گ

 

نظر شما
ارسال نظر